Marketing internetowy - jak to ugryźć


Marketing internetowy jest znanym pojęciem dla osób, które chcą uzyskać jak największą liczbę klientów w swojej firmy. Poprzez marketing internetowy rozumiane są bowiem różnorodne formy reklamy, do których należą banery, ogłoszenia reklamowe w internecie oraz marketing e-mail. Uzyskanie wysokiej pozycji strony w wyszukiwarce to również jeden z przykładów marketingu internetowego. Agencje interaktywne zajmują się skuteczny pozycjonowaniem stron. Skuteczny wydaje się również być marketing wirusowy. Narzędzie to jest jednak bardzo trudne, ponieważ tradycyjne rozwiązanie nie sprosta wymogom klienta. Formami marketingu wirusowego są kartki świąteczne, zaproszenia oraz reklamy wysyłane na pocztę elektroniczną. W ostatnich czasach popularny stał się również blog firmowy, za pomocą którego można budować wizerunek eksperta branżowego. Jest to możliwe za pomocą publikacji raportów oraz publikowaniu wyników badań dotyczących określonej branży. Aby blog stał się bardziej atrakcyjny powinny na nim znajdować się również zdjęcia, filmy lub nagrania.