Koordynowanie kampanii reklamowych w Internecie


Agencje reklamowe oferują usługi z dziedziny reklamy, promocji, marketingu i public relations. Mogą to być między innymi: przeprowadzanie badań marketingowych i analiz, tworzenie i koordynowanie kompleksowych kampanii reklamowych o różnym zasięgu, marketing i planowanie mediów, pisanie rozmaitych tekstów, pomysły kreatywne, tworzenie projektów graficznych oraz ich produkcja, projektowanie logo, tworzenie programów marketingu bezpośredniego, produkcja radiowa i telewizyjna, planowanie eventów, imprez oraz kontakty z mediami, zamieszczanie reklam w różnego typu mediach. Zakres usług oferowanych przez agencję reklamową zależy od konkretnej jednostki, jej zasobów finansowych i personalnych, możliwości, zasięgu działania. Bogatsza oferta to zawsze możliwość zdobycia większej liczby klientów i zdobycia prestiżowej pozycji na rynku. Konkurencja na rynku reklamy wciąż rośnie, dlatego agencje reklamowe muszą w szczególny sposób dbać o klientów.