Techniki druku

Zobacz również

MarkMe Agencja marketingowa
MarkMe to założona w Poznaniu, nowoczesna agencja marketingowa. Oferuje swoim klientom szereg działań zorientowanych na odniesienie sukcesu w sieci. Firma oferuje usługi w zakresie tworzenia stron www, pomocy w prowadzeniu sklepu internetowego,
NeoVinci - nowoczesny marketing medyczny
Branże medyczna i farmaceutyczna to bardzo specyficzne gałęzie nauki, które wymagają od ich przedstawicieli specjalnych narzędzi do komunikacji, zdobywania wiedzy oraz badań. Firma NeoVinci to lider w realizacji platform oraz
Sopchy Kreatywna agencja
Agencja kreatywna Sopchy jest pochodzącą z Kielc firmą założoną w 2016 roku. Skupiająca miłośników projektowania reklam i tworzenia sklepów oraz stron www agencja szczyci się bazą blisko 450 klientów na terenie Polski
OzonMedia Agencja marketingowa
OzonMedia jest profesjonalną agencją marketingową z Wrocławia. Ponad ośmioletnia obecność na rynku branżowym pomogła specjalistom z OzonMedia nabyć cennego doświadczeni i ugruntować pozycję wśród konkurencji. Firma oferuje

Techniki druku

Stały rozwój technologii wpływa na każdą dziedzinę życia, a na urządzenia szczególnie, w tym także stosowane techniki druku. Obecnie mamy wiele typów drukarek oraz rodzajów papieru na jakim możemy drukować. W związku z tym planując reklamę albo wydanie magazynu firmowego trzeba dobrze się zastanowić nad tym jaką technikę druku wybierzemy.

 

Obecnie w użytku najpopularniejsze są trzy metody. Do druku o dużym nakładzie, wysokiej jakości i maksymalnej dokładności stosuje się tzw. offset. Został on omówiony w osobnym artykule. Dużą popularnością cieszy się druk cyfrowy. Jest om opłacalny przy nakładach do 800 sztuk. Jego zaletą jest to, że sprawnie można poprawić dowolny element, który po wydrukowaniu nie wygląda tak jak byśmy się spodziewali. Dzięki cyfrowemu zapisowi można stale wracać do stworzonego szablonu i go zmieniać. Jego plusami są: szybka realizacja zamówień, niskie koszty oraz wysoka jakość. Ostatnią techniką jest sitodruk. Można nim naprowadzać nadruki jedno- i wielokolorowe. Jednak każda dodatkowa barwa wiąże się z dodatkowymi kosztami wynikającymi z przygotowania kolejnej matrycy. W przypadku tej metody sprawdza się teza, że im więcej kupujemy tym mniej płacimy, ponieważ poza kosztami każdej sztuki musimy zapłacić za przygotowanie szablonów. Jeżeli sitodruk zostanie dobrze wykonany to nie ma możliwości, aby np. sprał się z materiału.

Wybranie odpowiedniej techniki druku zależy od tego ile i na czym chcemy nadrukować. Koszty zależą od firmy poligraficznej.

Opinie o aktualności(0)

Skomentuj aktualność

Całościowa ocena:

Podobne agencje w bazie

Juliusza Słowackiego 1A
Zostaw opinię
jako pierwszy
Brak opinii
Agencja marketingowa Brandish
Modrzejowska 20
Zostaw opinię
jako pierwszy
Brak opinii
IKMBiznes
Gożdzikowa 14A / 1 Rzeszów
3 opinie
Argonium
UL. GOŹDZIKOWA 14A Rzeszów
2 opinie
SEOnetium Pozycjonowanie
Zagnańska 71A
Zostaw opinię
jako pierwszy
Brak opinii
Sopchy Kreatywna agencja