Różne formy reklamy w internecie

Zobacz również

MarkMe Agencja marketingowa
MarkMe to założona w Poznaniu, nowoczesna agencja marketingowa. Oferuje swoim klientom szereg działań zorientowanych na odniesienie sukcesu w sieci. Firma oferuje usługi w zakresie tworzenia stron www, pomocy w prowadzeniu sklepu internetowego,
Sopchy Kreatywna agencja
Agencja kreatywna Sopchy jest pochodzącą z Kielc firmą założoną w 2016 roku. Skupiająca miłośników projektowania reklam i tworzenia sklepów oraz stron www agencja szczyci się bazą blisko 450 klientów na terenie Polski
Softnetium agencja internaktywna
Agencja interaktywna Softnetium oferuje usługi w zakresie tworzenia stron i sklepów internetowych, projektowania grafik, pozycjonowania, content marketingu oraz marketingu internetowego. W ramach działalności firma proponuje pozycjonowanie szerokie i lokalne, pozycjonowanie sklepów on-line, pozycjonowanie długi ogon czy też audyt i optymalizację SEO.
Agencja marketingowa Brandish
Agencja marketingowa Brandish to ulokowana w Gdańsku pracownia, która jest miejscem zrzeszającym zespół doświadczonych specjalistów. Oni skutecznie pomogą Ci w wyróżnić się na rynku konkurencji. Z ich pomocą

Różne formy reklamy w internecie

Do najpopularniejszych form reklamy w Internecie zaliczyć możemy zaliczyć formy graficzne (rozróżniamy w nich statyczne obrazy i pliki wideo), e-mailing, artykuł sponsorowany, wizytówki i linki sponsorowane. Każda z nich ma zarówno swoje wady, jak i zalety. Podstawową wadą pierwszej z nich jest jej inwazyjność.

Reklamodawcy z jednej strony rozumieją, jak irytujący może być przekaz, który zasłania nam całą treść strony, którą chcieliśmy przeczytać, z drugiej strony muszą mieć na uwadze to, że każda mniejsza forma może zostać niezauważona. Co prawda więcej nie zawsze znaczy lepiej, ale w tej kwestii przeważają raczej formy duże, lub takie, które rozwijają się dopiero po najechaniu na nie kursorem myszy. Jest to rozwiązanie najbardziej rozsądne - najechanie to domyślnie oznacza, że wyrażamy mniejsze lub większe zainteresowanie ofertą. Wtedy to też udostępniane są nam wszystkie szczegóły, lub reszta przekazu. Jeśli chodzi o artykuły sponsorowane, ich skuteczność jest dyskusyjna.

Z jednej strony są niezwykle merytoryczne i starają się nas przekonać do produktu lub usługi podając naprawdę przekonujące argumenty, z drugiej zaś sama wzmianka o tym, że artykuł został przygotowany przez reklamodawcę, lub na jego zlecenie, zapala w naszej głowie ostrzegawcze światło. W końcu przeglądamy portal tematyczny i skoro na dany temat nie wypowiada się ktoś obiektywnie (przecież robi to za pieniądze, nie może zatem pozwolić sobie na niepochlebne opinie), nie mamy zbytniej ochoty w to wierzyć. E-mailing zaś polega na niczym innym, jak pisaniu bezpośrednich listów do potencjalnych odbiorców.

Pomimo relatywnie małych kosztów (napisanie listu elektronicznego nie kosztuje praktycznie nic), jest to bardzo mało skuteczna metoda reklamowania. Większość z nich od razu ląduje w folderze Spam, nigdy zatem nie zostaną przeczytane.

Opinie o aktualności(0)

Skomentuj aktualność

Całościowa ocena:

Podobne agencje w bazie

Gożdzikowa 14A / 1 Rzeszów
3 opinie
Argonium
ul. św. Antoniego 50 Dąbrowa Górnicza
Zostaw opinię
jako pierwszy
Brak opinii
EQ ERP
Zostaw opinię
jako pierwszy
Brak opinii
MarkMe Agencja marketingowa
Zagnańska 71A
Zostaw opinię
jako pierwszy
Brak opinii
Sopchy Kreatywna agencja